2020 Can-Am Maverick X3 X RS Turbo R

  • 20 Haziran 2019

ÖZELLİKLER

  • Hassas tasarımlı, endüstri lideri üç silindirli Rotax ACE motoru yan yana motorların kralıyla tanışın. 7.250 dev / dak'da 172 beygir gücü ve 6.500 dev / dak'da 124 lb-ft tork, arazi ne olursa olsun, sarım hızı verir.
  • Gücü, verimliliği ve gaz tepkisini en üst düzeye çıkarmak için ayarlanan bir giriş ve egzoz ile Can-Am Maverick X3 hiçbir zaman performans için açlıktan ölmez. Üç adet büyük boyutlu yol dışı giriş, motoru ve CVT'yi temiz hava ile besler ve Rotax ACE motorunun kükremesini sağlamak için bir spor egzozu ile sıcaklıkları düşük tutar.
  • Maverick X3, son teknoloji Dual-Phase 980 çelikten yapılmış ultra hafif, sert bir şasiye sahiptir. Yani? Şekil 53% daha iyi burulma sertliği ve en yakın rakibinden% 20 daha hafif.
  • Kompak, yüksek performanslı bir QRS-X CVT turbo ile çalışacak şekilde gecikmeyi neredeyse ortadan kaldırmak için, yavaşlamadan kayma veya tork kesintisi olmadan kalibre edilmiştir. Uzun, geniş ve kalın bir kayış olan büyük tahrik, şimdiye kadarki en sağlam üç silindirli kasnak tasarımımızdır.
  • Can-Am'ın 22-inç harekete sahip dört bağlantılı TTX süspansiyonu, uzun bir tekerlek hareketi sırasında bile her zaman optimum geometri sağlarken her zaman en uygun geometriyi verirken kamber kontrolüne adanmış üç bağlantıya sahiptir. Sonuç? Tekerleğe eşsiz güç aktarımı, neredeyse hiçbir yönlendirme yok, hassas direksiyon tepkisi ve daha yüksek hızlarda daha fazla güven.
  • Kemerli çift borulu A-Arm ve sallanma çubuğundan, önden yarış esintili, hızlı oranlı D şekilli direksiyon simidine, Tri-mode yüksek torklu DPS sistemine ve Akıllı Gaz Kontrolü (iTC ™ ️) Maverick X3, engebeli arazide veya yüksek hızda bile hassas kullanım sağlar.
  • Spor otomobil benzeri merkezlenmiş gaz ve fren pedallarından, 25 ° yukarı veya aşağı kayan yarış esintili, düz dipli direksiyon simidine kadar her şey doğru yerde. Dört yollu ayarlanabilir koltuklar - 2 inç yüksekliğinde ve 6 inç slaytta, erişim kolaylığı ve entegre kablolama, sahibine gerçekten uyum sağlamasına izin verir.
  • Düşük oturma düzeni, hem sürücüyü hem de yolcuyu kapatacak şekilde tasarlanmıştır, böylece yerden yükseklikten ödün vermeden aracın her hareketine bağlı hissederler. Yüksek ve baskın duruşu, ideal destek, ağırlık dağılımı ve 4 yönlü ayarlanabilirlik özellikli yarış arabası esintili tek parça kalıplanmış koltuklarla geliştirilmiştir.
  • Maverick X3'ün yoğunluğu performans odaklı mekanik ve yapısal tasarımın bir karışımı. İşte özet: pistonlar, ara soğutucular, daha büyük Rotax turboşarj ve daha az kısıtlayıcı hava kutusu olan turboşarjlı Maverick X3 modelleri, zorlu çalışma koşullarında üstün güvenilirlikle sadece daha iyi performans göstermiyor.
  • Güçlü 14 inç alüminyum döküm jantlar ve 29 inç Maxxis Bighorn 2.0 altı katlı lastiklerle yuvarlanın. Engebeli araziye dayanacak şekilde üretilmiş, sağlam pabuçları ve yönsüz sırt deseni, daha yumuşak bir sürüş sağlar.
  • Maverick X3, hassas ve ince bir performans için dört köşenin hepsinde ön ve arka QS3 sıkıştırma ayarlı ve arka alttan kumandalı FOX 2.5 PODIUM Piggyback şoklarıyla donatılmıştır.
  • Çeyrek kapılı çöl, kumul, kaya veya parkur gibi çeşitli koşullara ve görüş hattından ödün vermeden optimum arazi kabiliyeti için hakim bir araç duruşuna hazır olun.

GENEL BİLGİ

Üretici firma
Can-Am
Model Yılı
2020
model
Maverick X3 RS Turbo R
Model kodu
MAVERICKX3RSTURBOR
Renk
Beyaz / Siyah / Can-Am Kırmızı

FRENLER / TEKERLEKLER / LASTİKLER

Frenler

Ön - Çift pistonlu iki kaliperli 262 mm havalandırmalı disk frenler

Arka - İkili 248 mm, havalandırmalı çift frenli hidrolik pistonlu kaliperler

Tekerlekler
14-in. (35.6 cm) dökme alüminyum
Lastikler

Maxxis Bighorn 2.0

Ön - 29 x 9 x 14 inç (73,7 x 22,9 x 35,6 cm)

Arka - 29 x 11 x 14 inç (73,7 x 27,9 x 35,6 cm)

BOYUTLAR

uzunluk
132 inç (335,3 cm)
Yükseklik
68,5 inç (174 cm)
Genişlik
72,4 inç (183,9 cm)
Ağırlık
Tahmini Kuru - 1.620 lb (735 kg)
Yerden yükseklik
15,5 inç (39,4 cm)
Dingil açıklığı
102 inç (259,1 cm)

GÜÇ AKTARMA

transmisyon
Hızlı yanıt sistemi X (QRS-X) yüksek hava akışlı CVT, L / H / N / R / P
Sürüş sistemi
Visco-Lok ‡ otomatik kilitleme ön diferansiyeline sahip seçilebilir 2WD / 4WD

ELEKTRİK

aletler

Orta konsolda daha hafif tip DC çıkış

Gösterge - 4.5 inç (11.4 cm) geniş tuş takımı ile dijital gösterge: Hız göstergesi, takometre, kilometre sayacı, gezi ve saat metre, yakıt, vites konumu, SPORT / ECO ™ modu, emniyet kemeri ve 4 x 4 gösterge, teşhis, saat, otomatik kapatmak

Aydınlatma
LED farlar ve arka lambalar

MOTOR

Motor
Rotax ACE (Gelişmiş Yanma Verimliliği) Turboşarjlı
Soğutma
Entegre ara soğutucu ve yüksek performanslı hava filtresine sahip sıvı
Silindirler
3
Beygir gücü
172 hp
deplasman
900 cc
Yakıt sistemi

Elektronik Yakıt Enjeksiyonlu (EFI) Akıllı Gaz Kelebeği Kontrolü (iTC ™)

yüksek performanslı hava filtresi

Yakıt tipi
Kurşunsuz
Yakıt Deposu Kapasitesi
10,5 gal. (40 l)

İŞLETME

çerçeve
Kafes / Şasi - İki fazlı 980 çelik
Süspansiyon

Ön - Salıncak çubuklu çift A kolu; 22-in. (55.9 cm) seyahat / Trophy truck kollarından ilham aldı

Arka - 4-bağlantılı Burulma Takip Kolu X (TTX), dönüş çubuğu 22 inç (55,9 cm) hareket ile

Ön Şoklar - QS3 sıkıştırma ayarlı FOX 2.5 PODIUM Piggyback

Arka Şoklar - FOX 2.5 PODIUM QS3 sıkıştırma ayarlı ve alttan kumandalı geridönüş

yönetim
Yüksek tork Tri-Mode Dinamik Servo Direksiyon (DPS)
oturma
2

DİĞER

Yükleme kapasitesi
Raf - 200 lb (91 kg), LinQ ™ çabuk bağlantı ile
Kapasite

Toplam depolama - 2.5 gal. (9,4 l)

Torpido gözü saklama - 1.6 gal. (6.2 l)

Orta konsol muhafazası - 0,8 gal. (2.8 l)

Bardak tutucuların depolanması - 0,1 gal. (0.4 l)

Güvenlik özellikleri

Entegre ön tampon, çeyrek kapılar, HMWPE kızak plakası, arka çekme kancası

Hırsızlık Önleme Sistemi - Başlat / Durdur düğmeli RF Dijital Olarak Kodlanmış Güvenlik Sistemi (DESS ™)